جوک و اس ام اس و داستان های عاشقانه و جک جدید

اس ام اس | جوک | جک | SMS | عاشقانه و جدید | فلسفی | سرکاری | ولنتاین | سپندر مذگان | مناسبتی | جوک حیوانات

جوک و اس ام اس و داستان های عاشقانه و جک جدید

اس ام اس | جوک | جک | SMS | عاشقانه و جدید | فلسفی | سرکاری | ولنتاین | سپندر مذگان | مناسبتی | جوک حیوانات

اس ام اس لاو فرودین 90

عشق یعنی با تو گشتن هم کلام / عشق یعنی انتظار یک سلام
 
عشق یعنی دستهای رو به دوست / عشق یعنی مرگ در راهت نکوست
 
عشق یعنی شاخه ای گل در سبد / عشق یعنی دل سپردن تا ابد .

+++++++++++++

جفایت با وفایت هر دو نیکوست
تو را هر جا که باشی دارمت دوست

+++++++++++++

می دونی چرا تو رو تو گلفروشی راه نمی دن ؟
چون با دیدن تو گلها خشکشون می زنه !

+++++++++++++

می دونی بزرگترین گناه چیه ؟
رفتن تو قلب من بدون اجازه !
حالا هم بزرگترین مجازات رو برایت در نظر گرفته ام :
حبس ابد در قلب من !

+++++++++++++

اگر چشمان من دریاست تویی فانوس شبهایش
اگر حرفی زدم از گل تویی مفهوم و معنایش
اگر چون کبک میخوانم اگر چون کوه خاموشم
خیال توست در فکرم صدای توست در گوشم.


+++++++++++++

کاش چون آیینه روشن میشد دلم از نقش تو و خنده تو
صبحگاهان به تنم می لغزید ، گرمی دست نوازنده تو


+++++++++++++

ترسم که شبی از غم جانکاه بمیرم
در بستر دلسوز با آه بمیرم
ان لحظه ی آخر که عجل گفت بمیر
ای کاش تورا بینم و آنگاه بمیرم.


+++++++++++++

این چه اخلاق بدیه که تو داری ؟
چرا هر چی از آدم می گیری دیگه پس نمی دی ؟
نمی گی من دلمو لازم دارم ؟

+++++++++++++

اسم زیبای تو را خال زدم در بدنم
تا که محفوظ بماند نام تو در کفنم

+++++++++++++

عشق تو همچون افق بی انتهاست
قلب من خالی ز هر رنگ و ریاست
زندگی با آرزو ها روبروست
با تو بودن از برایم آرزوست

+++++++++++++

سلامتی اونی که دوسش دارمو نمیدونه
سلامتی اونی که دوسم داره و نمیدونم

+++++++++++++

بیادت آرزو کردم که چشمانت اگر تر شد به شوق آرزو باشد،نه تکرارغم دیروز

+++++++++++++

فاصله هامهربانیت را از دلم پاک نمیکنند،ثانیه هارامیشمارم تالحظه دیدار

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد