جوک و اس ام اس و داستان های عاشقانه و جک جدید

اس ام اس | جوک | جک | SMS | عاشقانه و جدید | فلسفی | سرکاری | ولنتاین | سپندر مذگان | مناسبتی | جوک حیوانات

جوک و اس ام اس و داستان های عاشقانه و جک جدید

اس ام اس | جوک | جک | SMS | عاشقانه و جدید | فلسفی | سرکاری | ولنتاین | سپندر مذگان | مناسبتی | جوک حیوانات

اس ام اس های جدید عاشقانه برای شما

می دونی کی می فهمی دنیا دو روزه ؟ وقتی اونی که دوستت داره بهت می گه تا آخر دنیا باهاتم 
 

 ************* WwW.4Jok.Blogsky.CoM ************* 


بچه که بودم تا ده که می شمردم فکر می کردم آخر همه چیز دهه .. حالا نمی دونم آخر دوست داشتن چقدره ؟ ولی می خوام بگم دوست دارم قد ده تا بچگی .
 

 ************* WwW.4Jok.Blogsky.CoM ************* 


اول به نام عشق. . . دوم به نام تو. . . سوم به یاد مرگ . . . بر لوح شیشه ای قلبت بنویس: یا تو و عشق، یا من و مرگ زمان! به من آموخت که دست دادن معنی رفاقت نیست.... بوسیدن قول ماندن نیست..... و عشق ورزیدن ضمانت تنها نشدن نیست
 

 ************* WwW.4Jok.Blogsky.CoM ************* 


جاده ی خوشبختی در دست تعمیره ! دور بزن برگرد این اسمش تقدیره

 ************* WwW.4Jok.Blogsky.CoM ************* 


میدونی فرق لبخند تو با لبخند من چیه ؟ تو وقتی شادی میخندی،من وقتی تو شادی میخندم

 ************* WwW.4Jok.Blogsky.CoM ************* 


چهار چیز است که نمی‌توان آن‌ها را بازگرداند... سنگ ... پس از رها کردن! حرف ... پس از گفتن! موقعیت... پس از پایان یافتن! و زمان ... پس از گذشتن! 

 ************* WwW.4Jok.Blogsky.CoM ************* 


بعضی عشق ها آتشین اما کم عمق و سطحی هستند گردبادی بر پای می کنند و زود هم سرد می شوند اما بعضی عشق ها عمیق است و ملایم چون یک نخ باریک شروع می شود و در طول زمان استمرار می یابد.

 ************* WwW.4Jok.Blogsky.CoM ************* 


ثمره عمر آدمی یک نفس است و آن نفس از برای یک همنفس است گر نفسی با نفسی هم نفس است آن یک نفس از برای عمری بس است
 

 ************* WwW.4Jok.Blogsky.CoM *************

فقط اس ام اس سرکاری و جوک | ضد حال ارسالی دوستان

وقتی یه سیب گاز می زنی یک کرم توش می بینی ناراحت نشو...............اون موقعی ناراحت شو که یه سیب گاز بزنی و یه کرم نصفه ببینی

 ************* WwW.4Jok.Blogsky.CoM ************* 


قانون 11 نیوتن می گه: اگه باسرعت نور کله ملاغ بزنی می تونی پشت خودت رو بوس کنی!!!

 ************* WwW.4Jok.Blogsky.CoM ************* 


سبدی پر از موز .دسته ی گل رز.پیرهنی پر از پرز .همسری مثل بز .ارزوی من برای تو در سال جدید
 

  ************* WwW.4Jok.Blogsky.CoM *************


11 جشنواره فیلم های تخیلی رشت: 1 زن باوفا 2 شب های بی اصغر اقا 3 خوش غیرت 4 حلال زاده 5 فیلمی که سیمرغ بلورین برد پسره که 1 پدر داشت

  ************* WwW.4Jok.Blogsky.CoM *************


3 چشمات وقتی زیباست که مال اشک باشد .اشک وقتی زیباست که مال عشق باشد .عشق وقتی زیباست که مال تو باشد .تو وقتی زیبایی که دستت تو دماغت باشه!!!
 

  ************* WwW.4Jok.Blogsky.CoM *************


پنج نوع کردن داریم: 1 فکر کردن 2 بازی کردن 3 پرتاب کردن 4 شوخی کردن 5 بسوزه دماغ اونایی که فکر بد کردن

  ************* WwW.4Jok.Blogsky.CoM *************


8 بهترین بازی های ایرانی: 1 دختر بازی 2 نامزد بازی 3 خانوم بازی 4 دودره بازی 5 امپول بازی 6 زبون بازی 7 اس ام اس بازی
 

 ************* WwW.4Jok.Blogsky.CoM *************

اس ام اس عاشقانه | Lovly SmS

خدا تنها معشوقی است که عاشقانی دارد که هیچ یک از بودن دیگری ناراضی نیست و هیچگاه یکی از آنها معشوقش را تنها برای خود نمی خواهد 
 

 ************* WwW.4Jok.Blogsky.CoM ************* 


کویر همیشه تنهاست بس تو باران باش و بر کویر ببار 
 

 ************* WwW.4Jok.Blogsky.CoM ************* 


- گفته بودی که چرا محو تماشای منی ؟ وآنچنان مات که یک دم مژه بر هم نزنی .
- مژه بر هم نزنم تا که ز دستم نرود ناز چشم تو به قدر مژه بر هم زدنی
 کاش کوچیک بودیم............ وقتی کوچیک بودیم دلمون بزرگ بود ولی حالا که بزرگ شدیم بیشتر دلتنگیم. کاش کوچیک می موندیم تا حرفامونو از نگاهمون بفهمن نه حالا که بزرگ شدیم و فریاد که می زنیم باز کسی حرفامونو نمی فهمه 
 

 ************* WwW.4Jok.Blogsky.CoM ************* 


الهی تو زمین بشی و من خورشید !! تا سالی 365 بار من دوره تو بگردم و توام سالی 1 بار دور من بگردی !!! 
 

 ************* WwW.4Jok.Blogsky.CoM ************* 

 

اینگونه زندگی کنیم:ساده اما زیبا،مصمم امابی خیال،متواضع اما سربلند،مهربان اما جدی،سبز اما بی ریا،عاشق اما عاقل
 

 ************* WwW.4Jok.Blogsky.CoM ************* 


وقتی به آسمون نگاه میکنی، دوست داری کدوم ستاره مال تو باشه؟ به اونی که کم نور تره قانع باش چون اونی که پر نور تره را، همه نگاه میکنن 

 

 ************* WwW.4Jok.Blogsky.CoM *************

آف ها و اس ام اس های جالب

? شنا کردن در جهت جریان آب، از عهده ماهی مرده هم بر می آید. 
 

 ************* WwW.4Jok.Blogsky.CoM ************* 


? آنکه پرنده نیست نباید بر پرتگاه آشیانه سازد 
 

 ************* WwW.4Jok.Blogsky.CoM ************* 


? هر کس که تصور می کند تقدیر آینده اش را تعیین کرده، در حقیقت در تلاش برای کسب موفقیت به ضعف اراده خویش اعتراف کرده است. 
 

 ************* WwW.4Jok.Blogsky.CoM ************* 


? شاعران کوچک حرفهای قدیمی را تکرار می کنند. شاعران متوسط به سلیقه مردم شعر می سرایند. شاعران بزرگ سلیقه مردم را می سازند. سیاستمداران کوچک مردم شهر را به جان هم می اندازند.
سیاستمداران متوسط کشورها را به جنگ وا می دارند. سیاستمداران بزرگ جهان را به لجن می کشند. سیاستمداران کوچک از شاعران کوچک خوششان می آید. سیاستمداران متوسط شاعران متوسط را دوست ندارند. سیاستمداران بزرگ از شاعران بزرگ وحشت دارند. 
 

 ************* WwW.4Jok.Blogsky.CoM ************* 


 ف من از ازدواج چنین است : قضیه با دو نفر آغاز میشود که زندگی را بدون وجود یکدیگر غیرقابل تحمل می بینند و بعد از مدتی به همان دو نفر ختم می شود که حالا دیگر زندگی را در کنار هم غیرقابل تحمل می بینند 
 

  ************* WwW.4Jok.Blogsky.CoM *************


? این یک اصل غیرقابل تردید است : کسانی که دائما از شرافت حرف می زنند از آن بویی نبرده اند 
 

 ************* WwW.4Jok.Blogsky.CoM ************* 


? جامعه مثل آب نمک است شنا کردن در آن بد نیست اما بلعش وحشتناک است 
 

 ************* WwW.4Jok.Blogsky.CoM ************* 


? بگو این درده جدایی تا کی؟بگو این اشکه تنهایی تا کی؟عاشقه من نرفتی از یاده من.زره زره جون سپردن تا کی؟دور از تو اهسته مردن تا کی؟عشقه من تو بشنو فریاده من.
فریاد از عشقت فریاد بر لبم تا ابد اسمه توست اسیره عاشقم که سرنوشتم طلسمه توست.فریاد از عشقت فریااد اشکایه من به یاده عشق توست هر شبو هر روز چشمه عاشق به راهه توست... 
 

 ************* WwW.4Jok.Blogsky.CoM ************* 


? امشب برایتان از خدا روزی مریم ، قصر آسیه ، تقوای حسین ، قلب خدیجه ، دوستی فاطمه ، جمال یوسف ، ثروت قارون ، حکمت لقمان ، ملک سلیمان ، صبر ایوب ، عدالت علی ، حیای زینب، عمر نوح و محبت اهل بیت و رسول الله را خواستارم 
 

 ************* WwW.4Jok.Blogsky.CoM ************* 


? بهترین مترجم کسی است که سکوت دیگران را ترجمه کند 
 

 ************* WwW.4Jok.Blogsky.CoM ************* 


? من هنوز چیزی نگفتم که تو طاقتت تموم شد باقیشو بگم میبینی گریه هات کلی حروم شد من که آسمون نبودم اما عشق تو یه ماهه سرزنش نکن دلم رو به خدا اون بی گناهه 
 

 ************* WwW.4Jok.Blogsky.CoM *************

۩ اس ام اس های مخلوط | پیامک ۳ اسفند | SMS Roz ۩

یک روز عشقت را دزدیدم و برای اینکه جای مطمئنی داشته باشد آن را در قلبم پنهان کردم .غافل از اینکه روزی برای پس گرفتن آن قلبم را خواهی شکست 
 

  ************* WwW.4Jok.Blogsky.CoM *************


می دانم روزی با تن خسته و خیس ، سوار بر قطرات درشت باران بر ناوادنهای چشمم فرود میایی و من تو را در میان انبوه مژگانم میزبان خواهم بود و در آن لحظه چشمانم را برای همیشه می بندم تا دیگر دوریت را حس نکنم 
 

  ************* WwW.4Jok.Blogsky.CoM *************


اگر کسی تو را آنطور که می خواهی دوست نداردبه این معنی نیست که تو را با تمام وجود دوست ندارد 
 

  ************* WwW.4Jok.Blogsky.CoM *************


تنهایی را دوست دارم زیرا بی وفا نیست ... تنهایی را دوست دارم زیرا عشق دروغی در آن نیست ... تنهایی را دوست دام زیرا تجربه کردم ... تنهایی را دوست دارم زیرا خداوند هم تنهاست .. . تنهایی را دوست دارم زیرا.... در کلبه تنهایی هایم در انتظار خواهم گریست و انتظار کشیدنم را پنهان خواهم کرد 
 

  ************* WwW.4Jok.Blogsky.CoM *************


سه جمله ی زیبا :
1) اگر اولش به فکر آخرش نباشی آخرش به فکر اولش می افتی .
2) لذتی که در فراغ هست در وصال نیست چون در فراغ شوق وصال هست و در وصال بیم فراغ .
3) آغاز کسی باش که پایان تو باشد 
 

  ************* WwW.4Jok.Blogsky.CoM *************


زندگی تفسیر سه کلمه است : خندیدن .... بخشیدن .... و فراموش کردن .... پس.... بخند .... ببخش .... و فراموش کن 
 

  ************* WwW.4Jok.Blogsky.CoM *************


همیشه با به دست آوردن اون کسی که دوستش داریم نمیتوانیم صاحبش شویم، گاهی لازمه ازش بگذریم تا بتونیم صاحبش بشیم
 

  ************* WwW.4Jok.Blogsky.CoM *************


گر می خوای صد سال زندگی کنی
من می خوام یه روز کمتر از صد سال زندگی کنم
چون من هرگز نمی تونم بدون تو زنده باشم
 

 ************* WwW.4Jok.Blogsky.CoM *************