جوک و اس ام اس و داستان های عاشقانه و جک جدید

اس ام اس | جوک | جک | SMS | عاشقانه و جدید | فلسفی | سرکاری | ولنتاین | سپندر مذگان | مناسبتی | جوک حیوانات

جوک و اس ام اس و داستان های عاشقانه و جک جدید

اس ام اس | جوک | جک | SMS | عاشقانه و جدید | فلسفی | سرکاری | ولنتاین | سپندر مذگان | مناسبتی | جوک حیوانات

سخنان دکتر شریعتی مخصوص پیامک

عشقی فراتر از انسان و فروتر از خدا نیز هست؛
و آن دوست داشتن است
 

 ************* WwW.4Jok.Blogsky.CoM *************


دوست داشتن از عشق برتر است
و من هرگز خود را
تا سطح بلند ترین قله عشق های بلند ، پایین نخواهم آورد
 

 ************* WwW.4Jok.Blogsky.CoM *************


شنیدم سخن ها ز مهر و وفا ، لیک
ندیدم نشانی ز مهر و وفایی
 

 ************* WwW.4Jok.Blogsky.CoM *************


و اکنون تو با مرگ زفته ای ؛
و من این جا ، تنها به این امید دم می زنم که با هر نفس ، گامی به تو نزدیک تر می شوم
این زندگی من است
 

 ************* WwW.4Jok.Blogsky.CoM *************


غریقی در طوفان تنها مانده است
آخرین فریادهای خسته اش را
که تو را می خواند ـ بشنو ، بشتاب ، او را دریاب
 

 ************* WwW.4Jok.Blogsky.CoM *************


همچون شمع که در گریستن خویش ، قطره قطره می میرد
ذوب می شوم و محو می شوم و پایان می گیرم
 

 ************* WwW.4Jok.Blogsky.CoM *************


چه دشوار شده است دم زدن !

در این جا که هر درختی مرا قامت تفنگی است
و صدای هرگامی غمم !

 

 ************* WwW.4Jok.Blogsky.CoM *************


تو می دانی که من
از میان همه نعمت های این جهان ، آن چه را برگزیده ام و دوست می دارم
تنهایی است
 

 ************* WwW.4Jok.Blogsky.CoM *************


ای که تو آن من دیگرمی
ای تو که آن توی دیگرتم
زاد سفر برگیر و قدم در راه نِه
که من در پایان راه
بی صبرانه منتظر رسیدن توام
 

 ************* WwW.4Jok.Blogsky.CoM *************


ای که هوای من شده ای
دم زدن د تو حیات من است
 

************* WwW.4Jok.Blogsky.CoM *************

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد